Een paar jaar geleden wilden veel bedrijven ‘een eigen app’. De markt werd overspoeld met mobiele apps waar weinig vraag naar was (kijk maar naar dit bericht uit 2012). Dat komt omdat […]
Lees verderPostNL hoort in het straatbeeld: de postbezorger met de herkenbare oranje jas, brievenbussen, pakketbezorgers. Vaak heb je geen uitgesproken mening over hun werk, tenzij er iets mis gaat. Dat maakt het voor […]
Lees verderYes! Je hebt het goed voor elkaar. Je weet welke social media-kanalen van belang zijn voor jouw organisatie. Je hebt het belang van social media in je organisatie toegelicht, en iedereen meegekregen. […]
Lees verderSocial media: praktisch elk bedrijf is er mee begonnen. De onderlinge verschillen zijn echter nog altijd groot: op een enkele plek is een social media-redacteur aan de slag, maar met regelmaat moeten […]
Lees verderEen nieuwe klant binnenhalen is een kostbare en tijdrovende kunst. Een klant die lange tijd loyaal blijft, draagt fors bij aan de winst. Laat de klant dus niet vertrekken via de achterdeur: […]
Lees verderA/B-testen is een veelgebruikte methode om verschillende varianten van dezelfde pagina’s te testen. De tests worden ingezet met verschillende doeleinden, bijvoorbeeld om online service te optimaliseren of om conversie te vergroten. Er […]
Lees verderEen consument met een vraag of klacht wil gehoord worden – en snel! Vandaag de dag zijn er legio mogelijkheden om bij bedrijven aan te kloppen voor service. Bijvoorbeeld via de telefoon, […]
Lees verderConsumenten hebben hoge verwachtingen van webcare. Het lijkt namelijk heel simpel: “ik stel mijn vraag online en krijg per ommegaande antwoord”. Toch blijkt dit niet altijd zo te zijn. Want wanneer klanten […]
Lees verderHet komt je vast bekend voor: je collega’s van afdeling marketing gaan een nieuwe campagne lanceren. Zij hebben een design laten maken, regelden het drukwerk en briefden indien nodig zelfs retail nog. […]
Lees verderBedrijven besteden steeds meer aandacht aan hun online service, naast de reguliere (vaak: telefonische) klantenservice. En terecht: de voorkeur van consumenten voor servicekanalen is de afgelopen drie jaar behoorlijk veranderd. Steeds meer […]
Lees verder