Goede online service is belangrijk. Niet alleen voor de klant die het van je verwacht, maar ook voor je organisatie. Het is tijd om de gedachte los te laten dat je online […]
Lees verderDe klantervaring op je site kan beter. En daarvoor hoef je niks nieuws te ontwikkelen. Want de mooiste resultaten haal je vaak uit simpele optimalisaties op bestaande pagina’s. Een usability test levert […]
Lees verderLuisteren naar je bezoeker is de manier om je online dienstverlening te verbeteren. Je bezoekers zien immers het beste wat er beter kan. Online feedbacktools maken het vragen om klantfeedback eenvoudig. Met […]
Lees verderJe bezoeker. Daar doe je het voor. Nietwaar? Toch staan veel websites nog altijd in het teken van sales en zenden. Vreemd, want 60 tot 70 procent van je bezoekers komt waarschijnlijk […]
Lees verderSEO is voor de meeste webredacteuren simpelweg teksten schrijven. Gek genoeg krijgen afbeeldingen vaak minder aandacht. Zonde, want waar andere SEO-factoren voor rekening komen van ontwikkelaars (techniek) of marketeers (linkbuilding en social), […]
Lees verderYouTube is waanzinnig populair. Eind 2012 had de site meer dan 4 miljard pageviews. Per dag! Als je bedenkt dat YouTube-video’s ook nog eens opduiken in de zoekresultaten van Google, dan weet […]
Lees verderEen mooi design? Check. Goede, actuele content? Check. Websitedoelen behaald? Eh… Je kunt je website nog zo goed voor elkaar hebben, uiteindelijk gaat het er om dat je je doelen behaalt. Doelen […]
Lees verderHoe je je website afstemt op je doelgroepen? De methode maakt niet zo veel uit. Als je er maar werk van maakt. Dat was de kern van de kennissessie op 28 juni, […]
Lees verderIn je werk als webredacteur loop je soms tegen vragen of problemen aan. Vraagstukken waarvan je niet zo 1, 2, 3 weet hoe je ze aan moet pakken. Of dingen waar je […]
Lees verderGoogle Analytics is uitgebreid en gratis. Geen wonder dat veel websitebeheerders voor Analytics kiezen om het bezoek op hun website mee te monitoren. Toch wordt Google Analytics vaak te weinig benut. Als […]
Lees verder