Wil je de formulieren op je website optimaliseren voor meer conversie? Een goed plan, want een formulier invullen is een saaie administratieve bezigheid. Vooral lange, onduidelijke en slecht vormgegeven formulieren zorgen voor […]
Lees verderConversatie-optimalisatie: het met woorden verleiden van je doelgroep met als doel een betere relatie en meer conversie. Wie de kunst van een goed gesprek voeren beheerst, doet er goed aan om gesprekstechnieken ook online in […]
Lees verderOnline personalisatie is a la Mel Gibson in de film What Women Want online inspelen op de persoonlijke voorkeuren van je doelgroep. Dat kan met de juiste strategie, software en data. Je kunt de […]
Lees verderBen je wel eens door een bedrijf persoonlijk online benaderd via een advertentie, video, call-to-action, app-bericht, banner, e-mail of sms? Zo ja, grote kans dat het bedrijf in kwestie jouw interesses en […]
Lees verderHoe voorkom je irritatie online en creëer je een loyale customer base? Door de klant te leren kennen en te luisteren naar wat hij wil. Ja, zo persoonlijk kunnen we het online maken. Help je […]
Lees verderOnline service is een dynamisch proces: er ontstaan continu nieuwe manieren om je klant nog beter van dienst te zijn. Hierbij een overzicht van tips en trends voor het verbeteren van de online […]
Lees verderLinkedIn’s mantra ‘Getting the right content to the right people’ is met de lancering van de Showcase Page kracht bijgezet. Showcase Pages zijn een ideale contentmarketingtool, met name voor bedrijven die hun doelgroep […]
Lees verderVolgens Leland Rechis, voormalig Google User Experience Designer, gedragen mobiele internetgebruikers zich op drie manieren: urgent now, repetitive now en bored now. Weet jij met welke intentie mensen naar jouw website komen? […]
Lees verderGeen last minute stress meer als je weet dat je doelgroep op gezette tijden krachtige content krijgt. Met een contentkalender weet je ruim van tevoren wie wat wanneer en voor wie publiceert. Dit […]
Lees verderNederland telt inmiddels meer smartphones dan pc’s. Smartphones worden steeds smarter en contentspecialisten maken steeds slimmere device specifieke tools. Doe je voordeel met slimme tools voor touchscreen-vriendelijke formulieren, handige buttons, navigatie-innovatie en […]
Lees verder