
Het is de droom van elke blogger: 200.000 unieke bezoekers op je site in 2 dagen. Dat zijn alle inwoners van de stad Groningen plus een bus toeristen, 13 keer een uitverkocht […]
Lees verderDe tweets, likes en shares vliegen je om de oren. Dat is mooi. Je hebt blijkbaar de juiste toon te pakken en je hebt goede deelbare content gemaakt op de social media-kanalen […]
Lees verderDe manier waarop je dingen labelt, heeft invloed op de manier waarop jij en anderen naar de wereld kijken. Als contentspecialist ben je elke dag bezig om dingen te labelen. Je voegt […]
Lees verderContentmarketing is als een cadeau voor iemand kopen. Je zoekt het met liefde uit met de persoon die het ontvangt in gedachten. Je doet de ontvanger er een plezier mee. Zo werkt het […]
Lees verderHoe zorg je ervoor dat je je klanten via social media echt helpt? Wat zijn de ‘rules of engagement’ van webcare en hoe voer je deze praktisch uit? Webcare, zo stelt Van […]
Lees verderHoe houd je dat blog waar je organisatie zo enthousiast aan begon, levendig en actueel? Het begon allemaal zo mooi. Iedereen had er zin in en het draagvlak droop zowat van de […]
Lees verderWanneer je dit leest, is de kans groot dat je overweegt om met contentmarketing te beginnen. Of je bent er al mee begonnen. Je hebt je verdiept in het onderwerp en een […]
Lees verderBeeld wordt steeds belangrijker op internet. Veel webredacteuren zijn een kei in geschreven content. Maar hoe zorg je ervoor dat je webredactie ook in beeld gaat denken? De oplossing is simpel: denk […]
Lees verderVoor veel mensen is geschreven content het eerste contact met je organisatie. Het is daarom belangrijk dat je content scherp en helder is en gericht is op de behoeften van je klant. […]
Lees verderMet het WK-voetbal voor de deur, zullen veel bedrijven inhakers bedenken. Want: een goede inhaker is de marketing-wereldbeker. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw oranje tijdens het WK bovenaan staat? Neem […]
Lees verder