Webredacteuren, dagelijks plaatsen ze samen duizenden nieuwe artikelen, afbeeldingen en video’s online. Maar, wanneer ze in dit tempo content blijven creëren, wordt contentmarketing al snel onhoudbaar. Althans, daarvoor waarschuwt Mark Schaefer in […]
Lees verder“..en ik heb ook nog eventjes een afbeelding erbij gezocht.” Dat lezen webredacteuren vaak in hun inbox. De aangeleverde afbeelding komt doorgaans rechtstreeks uit Google Afbeeldingen en bevat soms zelfs nog een watermerk. […]
Lees verderJe wilt met social media beginnen, omdat je verwacht dat het voor jouw bedrijf of organisatie voordelen heeft. De accounts zijn zo gemaakt, jij bent klaar voor de start. Jouw manager weigert […]
Lees verderJa. Dat is het antwoord op de vraag die ik stel in de titel. Een goede analyse van sentimenten op verschillende media geeft je handvatten om vanuit een ander perspectief naar je […]
Lees verderOpstellen van kritieke prestatie-indicatoren (KPI’s) voor je website geeft handvatten om de online prestatie en inspanningen van je bedrijf te analyseren. Over het bepalen van KPI’s schreef Dianne Gosens al eerder een blog. […]
Lees verderBezoekers van een website hebben een doel, een taak. Zorg dat je jouw communicatieboodschap (wat je wilt vertellen) vertaalt naar een kernboodschap (wat je vertelt), zodat deze past bij de taak van je […]
Lees verderWelke campagnes of nieuwsbriefartikelen zijn succesvol? Verschilt het gedrag van bezoekers via verschillende kanalen? Je kunt statistieken gebruiken om na te gaan welke campagnes of nieuwsbriefartikelen succesvol zijn. Dit gebeurt door middel […]
Lees verder