In het tweede deel van deze blog lees je waarom de Webrichtlijnen niet alleen belangrijk zijn voor de overheid, maar ook een aanrader zijn voor het bedrijfsleven. Nog even teruglezen? Webrichtlijnen voor […]
Lees verderIn juli dit jaar publiceerde de Nederlandse overheid de nieuwe Webrichtlijnen voor de overheid. Websites inrichten aan de hand van Webrichtlijnen is verplicht voor overheidswebsites, maar ook voor andere organisaties en bedrijven is het […]
Lees verderMet slechts één enkele vraag klanttevredenheid meten: het lijkt een illusie. Echter, de Net Promotor Score is al jaren een veelgebruikt instrument om een indicatie te krijgen van de klantloyaliteit. Voor de […]
Lees verderOverweeg je om te gaan bloggen voor jouw onderneming? Goed idee. Bloggen is een vorm van content marketing: je licht een tipje van de sluier op over jouw dienst of product. Daarnaast […]
Lees verderHoe vindt een webshop klanten? Of, nog belangrijker: hoe vinden de klanten de webshop en de producten? Zet als bedrijf de content op de juiste manier in, dan verbetert de vindbaarheid van […]
Lees verder