Je hebt een prachtig verhaal te vertellen. Iets waar je in gelooft en waar de bezoeker van jouw website iets aan heeft. Geweldig, maar hoe zorg je ervoor dat jouw content ook […]
Lees verderHeb je een contentkalender opgesteld? Dan wil je die mooie planning natuurlijk direct uitvoeren. Je gaat aan de slag met geweldige content die jouw boodschap helder en eenduidig naar buiten brengt. Content […]
Lees verderJe kunt Google (en andere zoekmachines) opdracht geven bepaalde content niet te indexeren of te crawlen. Denk bijvoorbeeld aan het admin-gedeelte van je website. Niet erg relevant voor een zoekmachine. Of pagina’s […]
Lees verderPenguin, de Google update die SEO spam moet terugdringen, wordt steeds strenger. De zoekgigant maakt het moeilijker en moeilijker te scoren met spammy links. Iedere webredacteur, webmaster of contentmanager doet er verstandig […]
Lees verderSEO is in 2012 weer flink veranderd. Zo voerde Google met Panda en Penguin een hele reeks veranderingen aan het algoritme door. Met Panda (inmiddels 22 updates) wil Google de zoekresultaten actueler […]
Lees verderGoogle experimenteert sinds deze zomer met tabbed sitelinks op de zoekresultatenpagina. De tabbed sitelinks zijn het vervolg op de huidige weergave van mega sitelinks. De lengte van elke titel bepaalt het uiteindelijke […]
Lees verder