De belangrijkste taak voor Staatsbosbeheer in 1899: mensen beschermen tegen de natuur. Inmiddels staat juist bescherming van de natuur hoog op de agenda van Staatsbosbeheer. Maar ook: het slaan van een brug […]
Lees verderKennen we Linda de Mol van tv of van het magazine? Schrijvend Nederland lijkt er niet over uit te zijn. ‘Televisiekoningin Linda de Mol gaat online’, kopte Metro. ‘Het blad LINDA. stapt […]
Lees verderWereldwijd is Mercedes-Benz één van de grootste merken op social media. De nummer 1 zelfs in het segment global luxury brands (Shareablee, 2015). En ook in Nederland gaat het goed. Met zo’n […]
Lees verderDe arbeidsmarkt is volop in beweging. We flexwerken, jobhoppen, starten voor onszelf en krijgen om de haverklap te maken met nieuwe wet- en regelgeving. Albert Daverschot, Manager Marketing, Communicatie en Sales bij […]
Lees verderVisuele communicatie draait voor een groot deel om beleving. Maar die beleving blijkt niet zo individueel en smaakafhankelijk als we soms aannemen. Er zijn heel duidelijk trends te zien in onze beeldvoorkeuren. Wat […]
Lees verderEen omnichannel-strategie heeft de toekomst voor retailers. Dat lijkt de belangrijkste conclusie op het kick-off-congres van onderzoeksprogramma Shopping Tomorrow. Op 20 mei kwamen deelnemers en experts voor dit congres samen op Business Universiteit Nyenrode. Verschillende […]
Lees verderPostNL is goed bezig op social media. De schare volgers op Facebook, Twitter, LinkedIn en Instagram groeit snel. Steeds vaker wordt PostNL aangehaald als succesvol voorbeeld van een grote organisatie met veel […]
Lees verderVeel bedrijven zijn al enige tijd bezig met social media. Soms opgestart vanuit de behoefte om ‘iets te doen met social media’. Aanwezig zijn is echter geen doel op zich. Social media écht […]
Lees verder