Responsive en adaptive content hebben in sommige kringen een welhaast mythische status. Met gelikte designs en strak uitgewerkte customer journeys – op desktop, tablet én smartphone – worden bedrijven lekker gemaakt: een […]
Lees verder404 (Not Found) Errors, 404 foutmeldingen of simpelweg 404’s: het is de meest voorkomende statuscode die je in je browser tegen kunt komen. Het houdt in dat na het volgen van een […]
Lees verderIn zijn blog van vorige week stelt Hugo Louter terecht dat zoekmachineoptimalisatie eigenlijk altijd moet starten met de waaromvraag. Waarom wil ik (bepaalde delen van) mijn website optimaliseren; wat schiet de klant […]
Lees verderHoe bereik je als bedrijf of blog met jouw digitale content de beoogde doelgroep? Een goede eerste stap is natuurlijk het zoekmachinevriendelijk maken van je online teksten, eventueel aangevuld met een AdWords campagne. […]
Lees verderContent op je persoonlijke of kleine bedrijfsblog goed vindbaar krijgen (en houden), kan nog een hele opgave zijn. Het is moeilijk concurreren tegen de grotere spelers, zeker nu zoekmachineoptimalisatie een steeds integraler […]
Lees verderHet is een bekend verschijnsel in de wereld van de online content: pagina’s die ‘nog even ge-SEO’d moeten worden’. Dit komt doorgaans voor als een bedrijf besluit dat haar content beter vindbaar moet […]
Lees verder