Je hebt een uniek onderwerp waar je graag content over wilt maken. Je doet een zoekwoordonderzoek en schrikt je rot: er wordt niet genoeg naar gezocht. Wat nu?
Lees verderEen zakelijk blog, is dat altijd een goed idee? Ja, zeker als je de voordelen bekijkt; als je jouw kennis graag wil delen, je doelgroep direct wil betrekken bij wat jij doet […]
Lees verderInstagram is op dit moment mijn favoriete social media-kanaal. Met de app maak, bewerk en deel je heel eenvoudig foto’s. Het was een van de eerste apps die mooie filters aanbood en […]
Lees verderVoor je aanwezigheid op social media is het belangrijk dat je de juiste houding en toon hebt. Hierover schreef ik al een eerder blog in deze reeks over de zeven vaardigheden van […]
Lees verderIn principe kun je alle content op een website personaliseren of slim ontsluiten zodat het relevant en persoonlijk wordt. De vraag is: waar begin je en op welke content leg je de […]
Lees verderAls je aan de slag gaat met social media is het belangrijk om te weten welke kanalen je het beste kunt inzetten voor jouw bedrijf en waarom. Daarnaast staat of valt je […]
Lees verderWie zijn content gaat personaliseren, loopt vaak op tegen een schijnbaar onoverkomelijke barrière. Voor personalisatie zijn tenslotte allerlei dure tools of een uitgebreid CMS nodig. Toch? Niet altijd. Want personaliseren doe je […]
Lees verderIk ben een luie shopper. Online winkelen is tegenwoordig zo makkelijk dat ik zelden nog de stad in ga. De reden dat ik bijna alleen nog online winkel is, naast het gemak van […]
Lees verderEr zijn tientallen blogs geschreven over hoe je je het beste kunt voorbereiden op het Google Analytics Individual Qualification (GAIQ) examen. Ook Google zelf geeft je alle handvatten om dit examen te halen; […]
Lees verder