Je wilt best beginnen met contentmarketing. Maar hoe krijg je de beslissers in je organisatie zover om daar tijd en geld in te steken? Drie argumenten die je kunt gebruiken om je baas […]
Lees verderVoordat ze een woord op papier zetten, weten romanschrijvers wat voor soort verhaal ze gaan schrijven: chicklit of thriller, fantasy of streekroman. Contentmarketeers zouden dat ook moeten weten. Toch is dat nog […]
Lees verder“Maar we hebben toch al een responsive website. Hoezo is onze content dan niet responsive?” Organisaties die klaar willen zijn voor de toekomst, weten vaak niet wat ‘responsive’ nu precies inhoudt. Dus […]
Lees verderEr bestaan meer dan 1200 verschillende contentmanagementsystemen. Hoe bepaal je welk CMS geschikt is voor jouw organisatie? Veel organisaties gaan de fout in door daar niet over na te denken voordat ze […]
Lees verderIn deze tijd van information overload is het essentieel om goed doelgroepgericht te schrijven. De neiging bestaat vaak om maar ‘gewoon te beginnen’. Want we willen als organisatie iets overbrengen – liefst […]
Lees verder