Groot nieuws in Google-land! Bepaalde eerst je desktopwebsite hoe hoog je mobiele website in de zoekresultaten van Google verscheen, nu draait dit met mobile-first indexing helemaal om. De gebruiksvriendelijkheid van je mobiele […]
Lees verderWanneer er meerdere pagina’s binnen jouw website dezelfde content bevatten, kan dat van invloed zijn op je SEO waarde. Dat geldt ook als verschillende websites exact dezelfde content delen. Maar hoe zit […]
Lees verderSterke contentmarketing verbetert de relatie tussen jouw B2B organisatie en de klant. Als je dit op de juiste manier doet, zal jouw doelgroep aan jouw organisatie denken wanneer ze een product of dienst […]
Lees verderContent is belangrijker dan ooit – dat is niet mijn bescheiden mening als contentspecialist maar al vaker bewezen. Het is dan ook niet gek dat iedereen aan het schrijven slaat: zowel lange […]
Lees verderEen blog aanmaken voor een organisatie is dé ideale manier om te laten zien waarom klanten jou moeten kiezen in plaats van één van je concurrenten. Het is een veelgebruikt kanaal voor […]
Lees verder