Online personalisatie wordt vaak geassocieerd met woorden als eng, privacygevoelig en onethisch. Is dat wel terecht? Ik ben ervan overtuigd dat goede online personalisatie in het belang van de bezoeker is. De […]
Lees verderUit recent onderzoek van Emerce bleek dat de meeste online marketeers hun personalisatiesoftware alleen voor de basics inzetten. Is dat erg? Ik denk het niet. Hooguit is het relatief duur om wel […]
Lees verderBij het ontwikkelen van een nieuwe website is er veel aandacht voor de CMS-keuze en het visueel ontwerp. Vaak is een verouderd CMS of een nieuwe huisstijl zelfs de aanleiding voor de […]
Lees verderVoor overheidsorganisaties is er een wereld te winnen met online personalisatie. Als je de juiste informatie op het juiste moment bij de juiste ontvanger weet te krijgen, verbeter je de service van […]
Lees verderHoe groot, klein, complex, gelaagd of decentraal je organisatie is: je kunt scrum introduceren. In de 2,5 jaar dat ik nu scrummaster ben, heb ik verschillende organisaties hiermee mogen helpen. Hoewel de […]
Lees verderJa hoor, daar heb je weer zo’n trend, zo’n hype in online marketingland. Wat is het deze keer? Personalized content? Die zal wel weer overwaaien. Of: niet. Personalized content is geen bevlieging, […]
Lees verderDus je gaat aan de slag met personalized content. Heb je al bedacht hoe je je project aan wilt pakken? Dat kan heel goed met scrum. Vijf concrete tips hoe je scrum […]
Lees verder