Een goede woordenlijst helpt misverstanden voorkomen tijdens een (web)project. Abby Covert geeft in haar boek How to Make Sense of Any Mess goede tips om zo’n woordenlijst op te stellen.
Lees verderHoe overtuig je hoger management van het belang van goede digitale dienstverlening en online communicatie? Lees het boek Digital Adaptation van Paul Boag. Zoek een paar vakgenoten om relevante praktijkvoorbeelden mee te […]
Lees verderCongres contentmarketing & webredactie 2014: een impressie in 7 content-termen en quotes, van 3 internationale keynote speakers. Spreken op een congres over content, en het publiek zowel vermaken als hen iets léren. […]
Lees verderEen recensie over de Contentbijbel van Cor Hospes. Niet het standaardwerk over contentmarketing dat ik verwachtte. Wel een verzameling inspirerende voorbeelden en verhalen met duiding.
Lees verderOpvallende links naar gerelateerde content onder je blogs of nieuwsberichten kan bezoekers langer op je website houden en hen meer van je organisatie laten zien. Deze functionaliteit automatiseren lijkt aantrekkelijk en tijdbesparend. […]
Lees verderVerbeter je website, focus op toptaken. Ik hoor het steeds vaker. Ja, onder webspecialisten, maar ook steeds meer opdrachtgevers roepen mee. Een geweldige ontwikkeling! Maar een website alléén richten op toptaken is […]
Lees verder