Personalized content is een manier om de gebruikerservaring pro-actief te managen op jouw online kanalen, gebaseerd op de gegevens en het gedrag van je bezoeker op dat moment. Het resultaat van personalized […]
Lees verderVisuele content geeft je boodschap extra kracht en spreekt tot de verbeelding. Wil je je doelgroep echt raken? Maak dan gebruik van visual storytelling met online video. Zo blijft jouw verhaal nog […]
Lees verderInvesteren in training en het verdiepen van je online kennis helpt jou en je organisatie verder ontwikkelen in online communicatie. In het blog van mijn collega Pien las je al hoe je […]
Lees verderEr zijn verschillende manieren om video’s te tonen op je website. Je kunt zelf video’s hosten en presenteren met een HTML5 <video> tag. In veel gevallen gebruik je diensten als Youtube of […]
Lees verderTekst in een responsive website is eenvoudig te schalen en vloeit mooi in ieder schermformaat. Maar hoe zit dat met afbeeldingen? Zijn de afbeeldingen die je toevoegt voor de desktopversie ook direct […]
Lees verderDoor de enorme toename in mobiel gebruik is een website op meerdere devices steeds belangrijker. Met een responsive website bereik je je doelgroep op elk device. De voordelen van een responsive site […]
Lees verderNaast goede tekstuele content wordt visuele content steeds belangrijker. Beelden, video’s en infographics worden meer bekeken en sneller gedeeld dan tekst. Steeds vaker zetten bedrijven visuele content in om hun doelen te […]
Lees verder