Pdf-documenten zijn zelden geschikt om online te lezen en vaak frustrerend voor je gebruikers. Heb je veel pdf’s op je website? Hoog tijd om hier kritisch naar te kijken.
Lees verderMet event tracking in (Google) Analytics meet je wat bezoekers op je pagina’s aanklikken of doen. Ontdek hier hoe je dit inzet om je content te verbeteren.
Lees verderZoekwoordenonderzoek is een noodzakelijke stap voor goede en vindbare content. Met keywordtools vind je snel waardevolle zoekwoorden en zoekvragen. Hoe? Dat lees je in dit blog.
Lees verderWerk je niet met een datagedreven optimalisatieproces? Dan verspil je waarschijnlijk tijd aan aanpassingen die weinig opleveren. Lees hier hoe je wél resultaat behaalt met het optimaliseren van je website.
Lees verderVeel websites hebben FAQ-secties met veelgestelde vragen. In dit blog leg ik uit waarom FAQ’s geen gebruiksvriendelijke contentvorm zijn. Ook leg ik uit hoe je servicecontent creëert waarmee je de klant wél […]
Lees verderSEO is een vakgebied dat zich blijft ontwikkelen. Het is daarom belangrijk dat je content regelmatig verbetert op basis van recente SEO-inzichten. Deze actuele SEO-checklist helpt je hierbij.
Lees verderGa je aan de slag met een contentaudit of SEO-audit? Met Screaming Frog krijg je snel een volledig overzicht van je content. Deze handleiding Screaming Frog helpt je daarbij.
Lees verderWil je dat je klanten kunnen vinden wat ze zoeken? Dan heb je een goede interne zoekmachine op je website nodig. Gebruik dit stappenplan om je interne zoekmachine te verbeteren.
Lees verderWil je onnodige calls voorkomen en klanten helpen met goede online service? Schrijf taakgerichte content, en optimaliseer je website en content voor de belangrijkste taken van je klanten.
Lees verder