In het derde kwartaal van 2020 vroegen we organisaties om ons meer te vertellen over hun contentstrategie. Hebben ze er eentje? Zien ze het nut ervan in? Werkt hun contentstrategie? Lees in […]
Lees verderDe ‘ecember’ zit weer in de maand. Tijd voor Sinterklaas, Presenters verkleed-extravaganza/kerstfeest (thema dit jaar: pak je rol!), oliebollen en lijstjes! Ik ben dol op lijstjes. Daarom een lijstje van mijn favoriete […]
Lees verderWelke stappen moet je zetten om je contentorganisatie goed in te richten? En welke methoden kunnen je daarbij helpen? Lees het in dit tweede deel over contentorganisatie in de praktijk. In het […]
Lees verderEen goede contentorganisatie helpt jouw contentteam om efficiënter, flexibeler en schaalbaar te worden. Benieuwd hoe jij jouw contentorganisatie beter in kan richten? In twee blogs vertel ik je hoe. Eind 2018 sprak […]
Lees verderOnline content neemt al jaren een steeds belangrijkere plaats in de communicatiemix in. Met als gevolg dat er al jaren steeds meer online content gemaakt en gedeeld wordt. Hoe zorg je er […]
Lees verderDinsdag 31 oktober vond in de Jaarbeurs Utrecht de Digital Sports Day plaats. Net als vorig jaar, tijdens de eerste editie, ben ik gaan kijken wat de rol van online content is in […]
Lees verderWil je meer doen aan conversieoptimalisatie dan alleen eenvoudige A/B-tests opzetten? Zet dan de vier stappen van de conversieoptimalisatiecyclus: Gedrag van bezoekers analyseren Hypothese formuleren Hypothese in de praktijk brengen Resultaten meten […]
Lees verderEvents over online marketing zijn er tegenwoordig in alle soorten en maten, en voor alle verschillende doelgroepen. Maandag 31 oktober was het de beurt aan de sportbranche. Op Digital Sports Day werden […]
Lees verderBehaalt je website niet de gewenste conversie? Dan is het belangrijk om uit te zoeken waar dat aan ligt. A/B-testen is een mogelijkheid om uit te zoeken wat er beter kan, maar […]
Lees verderConversie-optimalisatie is hot. En terecht, want tegenwoordig is alleen het hebben van een website eigenlijk niet meer voldoende: je wil ook dat bezoekers er iets doen. Je wil dat ze gaan converteren. […]
Lees verder