Wat doe je als de content op je website het leven leidt van een vereenzaamde bejaarde? Als die, zelden of nooit bezocht, wegkwijnt achter de virtuele geraniums? Dat is geen fictie: zo’n 60 […]
Lees verderStelling: de helft van de bedrijven die denkt dat ze aan contentmarketing doet, is eigenlijk een contentfabriek. Deze bedrijven zijn bezig met content produceren, niet met verhalen vertellen. Het credo ‘verkopen zonder […]
Lees verderToen ik pas geleden ging wandelen, vielen de mussen bijna dood van de daken. Als iemand mij toen een winterjas had aangeboden, had ik hem heel raar aangekeken. Net zo belangrijk is […]
Lees verderIk ga een bewering doen die pure kul is, maar toch nog veel wordt gedaan: mobiele content moet kort. Want mensen houden niet van lange verhalen op mobiele schermen. Niet mee eens. […]
Lees verderPersonalisatie stopt niet bij je website. Spreek je klant persoonlijk aan over alle kanalen die je hebt, en houd op die manier overzicht en eenduidigheid in je communicatie naar je klanten. Deze […]
Lees verderOoit wel eens gehoord van de term ‘intelligent content’? Geen zorgen: in het begin leek het voor mij ook niet meer dan de nieuwste aanwinst voor ‘t maandelijkse potje bullshit bingo. Tot […]
Lees verderAls je praktisch aan de slag wilt met het personaliseren van je website, kun je behoorlijk overweldigd raken. Want het lijkt nogal een klus! In dit blog geven 5 helden uit heden, verleden […]
Lees verderWil je zorgen dat jouw online kanalen je klant persoonlijk aanspreken? Dan heb je content nodig die jouw klant persoonlijk aanspreekt. Want content creëert engagement. En engagement zorgt voor de gewenste conversie […]
Lees verderJe hebt het vast wel eens gezien: je bent op bol.com aan het zoeken naar een leuk boek, en bij het inloggen krijg je meteen een aantal prima suggesties voorgeschoteld. Hoppa! Jij […]
Lees verderJe hebt je baas overtuigd van de waarde van contentmarketing. Nu de rest van de organisatie nog! Hoe pak je dat aan? 4 tips om met je collega’s enthousiast aan contentmarketing te […]
Lees verder