Een nieuwe collega vinden is niet altijd makkelijk. Er is veel concurrentie. Talent kiest jou, niet andersom, zegt LinkedIn. Je communicatie bepaalt je recruitment marketing-succes. Zo vind je de juiste toon.
Lees verderIn de zomer van 2002 kleedde ik me netjes aan, nam 10 euro mee en stapte vol goede moed het casino binnen voor een avondje uit met de krant waar ik stageliep. […]
Lees verderIn de startblokken, handen boven het toetsenbord, klaar om dat blog te schrijven – en ineens komt er iets tussendoor dat NU! moet gebeuren. Jouw idee moet weer even snel-snel tussen de […]
Lees verderDe gehaaste moeder met haar dochtertje voor op de fiets. Het stel dat hand in hand staat te wachten op de trein naar Berlijn. De bejaarde man die met stramme handen brood […]
Lees verderWie content maakt, doet er goed aan om rekening te houden met de klantreis of customer journey. Maar hoe zat dat ook weer? Wat is de klantreis? Wat doe je ermee in […]
Lees verderDoe je een redesign van je website? Zorg dan dat je hele organisatie achter je staat. Want een succesvolle website redesign staat of valt bij draagvlak. Maar hoe zorg je dat je […]
Lees verderIk kan je contentmarketing uitleggen in 11 seconden. Gaat-ie: contentmarketing is als het aangaan van een liefdesrelatie. Je investeert tijd en geld in je partner, en je partner in jou. Je praat […]
Lees verderWie zegt dat hij gewoon een blog wil beginnen, krijgt soms de wind van voren. Want waarom heb je geen contentmarketingstrategie! En je moet in het hoofd van je klant zitten! Ja […]
Lees verderIk schrok hiervan: 50% van de organisaties weet niet wat effectieve content is, 43% weet niet hoe ze de resultaten van contentmarketing moet meten, aldus contentmarketingonderzoek. En dat terwijl die twee dingen […]
Lees verderIk heb eerder al gezegd dat je geen contentfabriek moet zijn, je moet goede content maken. Content die informeert, inspireert en aanspreekt. Zeker als je aan contentmarketing begint, is dat essentieel. Maar wat […]
Lees verder