
Infographics zijn hot. De meerwaarde is simpel. Infographics kunnen complexe materie snel en helder communiceren. Daarnaast zijn (goede) infographics visueel aantrekkelijk en gemakkelijk deelbaar via social media. Ik krijg dan ook steeds […]
Lees verderDe weg van een idee of bron naar goed communicerende webcontent, dat is iets waar veel organisaties mee worstelen. De route lijkt wel the yellow brick road van The Wizard of Oz! […]
Lees verderWe kijken maar al te graag vooruit met nieuwe strategieën, concepten en contentplannen. Maar hoe vaak kijken we bij de creatie van al dat nieuws terug? In mijn vorige blog gaf ik […]
Lees verderHet begin van het nieuwe jaar is een mooi moment om de statistiek van je site te bekijken. De resultaten over 2012 vormen immers concrete lessen voor het nieuwe jaar. In deze […]
Lees verderJouw opdracht: schrijf een leuk en creatief artikel voor de website. Jijzelf: inspiratieloos en afgeleid. Je staart naar een lege pagina in Word. Succes… Alle redacteuren weten het. Een goed artikel schrijven […]
Lees verderBezoekers komen terug naar je site wanneer je ze constant verrast met nieuwe, interessante en waardevolle content. Maar hoe kom je hieraan? Vijf tips voor het schrijven van aantrekkelijke content. 1. Maak […]
Lees verderWanneer je voor je organisatie of voor een klant een nieuwe website ontwikkelt, doorloop je een complex proces. Zo complex dat zelden de oplevering van de nieuwe site op tijd is en/of […]
Lees verderBij goede websites is de content king. Veel organisaties weten en begrijpen dit, maar maken hier geen prioriteit van. Content stapelt zich op totdat niemand meer overzicht heeft van de inhoud en […]
Lees verder