
Je bent een intranetgek en je wilt wat. Een splinternieuw sociaal intranet wel te verstaan (ter toelichting: een sociaal intranet kent verschillende vormen. Het kan volledig sociaal zijn met 100% user generated […]
Lees verderGoede content draait voor een belangrijk deel om de inhoud. Het woord zegt het immers al. Maar de vorm van je content is minstens zo belangrijk. Hoe zorg je ervoor dat je […]
Lees verderOnline magazines maken is leuk om te doen. Je maakt maximaal gebruik van de kansen die tekst en beeld bieden en het is een uitstekende vorm om je verhaal eens op een […]
Lees verderWie bij de overheid werkt en zich daar bezig houdt met online communicatie, loopt vroeg of laat tegen de volgende vragen aan: Welke toon sla je aan tegen je doelgroep(en) en welke […]
Lees verderTegenwoordig is vrijwel alles online voorhanden. Wat je wilt, wanneer je wilt. Dat is zowel een zegen als een uitdaging. Want hoe zorg je ervoor dat juist jouw content verleidelijk genoeg is […]
Lees verderEr kleeft ten onrechte een saaiig imago aan de overheid. Een groot bedrijf dat met flink lobbyen hiernaartoe is gehaald en voor werkgelegenheid zorgt? Een zorgboerderij die is geopend? Een nieuwe weg […]
Lees verder