Conversieoptimalisatie in vier stappen

Wil je meer doen aan conversieoptimalisatie dan alleen eenvoudige A/B-tests opzetten? Zet dan de vier stappen van de conversieoptimalisatiecyclus:

  1. Gedrag van bezoekers analyseren
  2. Hypothese formuleren
  3. Hypothese in de praktijk brengen
  4. Resultaten meten

In dit artikel ga ik uitgebreid in op deze vier stappen én breng ik ze in de praktijk op onze eigen website. Want over conversie-optimalisatie kan je veel schrijven, maar eigenlijk moet je het gewoon gaan doen!

Meer weten?

Wil je meer weten over de vier stappen, en hoe je deze in de praktijk toepast? Vul het formulier in en lees meteen het hele artikel (13 pagina’s, leestijd 14 minuten). Meer dan 5.000 lezers gingen je al voor:

Over de auteur: Leo Oorschot

Online adviseur bij Presenter. Gefascineerd door alle mogelijkheden van online content. En door cheesecake.



Reageer op dit bericht

* Verplicht
** Verplicht, maar wordt niet getoond